Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
-
- Паступленне ва ўстанову дашкольнай адукацыi
- Плата за карыстанне падручнiкамi i навучальнымi дапаможнiкамi
- У агнi гiнуць дзецi! Не пакiдайце дзяцей без нагляду!
- Здоровы лад жыцця!
- Рэкамендацыi па правiлах дарожнага руху
- Дзiiцячы трауматызм i яго прафiлактыка
- Дзецям аб пажарнай бяспекi
- Смалявiчы. Презентацыйны ролiк
- ПРАВЫ ДЗЯЦЕЙ
- Бяспека дзяцей на дарогах i флiкеры
- "Бяспека дзяцей зiмой"
- Дзiцячае эксперыментаванне у хатнiх умовах
- Памятка пры выяуленнi невядомага прадмета
- ПЕРАЛІК сродкаў выхавання, навучання, вучэбна-наглядных дапаможнікаў, гульняў і гульнявога абсталявання, камп'ютэрнай тэхнікі, электронных сродкаў навучання, спартыўнага інвентара для ўстаноў, якія забяспечваюць атрыманне дашкольнай адукацыі
- "Увага: адкрытыя вокны!"
- Беражыце дзяцей!
- Чаму адбываюцца няшчасныя выпадкі.
- Бяспека дзяцей на дарогах
- Язда на веласіпедзе: правілы бяспекі
- Шахматы для дашкольнiка
- Асцярожна зімой на вадаемах!
- Кансультацыі спецыялістаў
- Праект "Вяселая прагулка разам"
- Рэспіраторны этыкет
- Свабодныя месцы ў групах
-
- ПАСТАНОВА САВЕТА МІНІСТРАЎ РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ 29 лютага 2008 г., N 307 Аб памеры i парадку спагнання платы за харчаванне дзяцей, якія атрымліваюць дашкольную адукацыю, спецыяльную адукацыю на ўзроўні дашкольнай адукацыі
- Аб зацвярджэнні палажэнняў аб педагагiчным савеце ўстановы дашкольнай адукацыі і бацькоўскам камітэце установы дашкольнай адукацыі і прызнанні страціўшым сілу пастановы Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 2 красавіка 2010 г. № 41
- ІНСТРУКТЫЎНА-МЕТАДЫЧНАЕ ПІСЬМО МІНІСТЭРСТВА АДУКАЦЫІ РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ «АБ АРГАНІЗАЦЫІ Ў 2021/2022 НАВУЧАЛЬНЫМ ГОДЗЕ АДУКАЦЫЙНАГА ПРАЦЭСУ ВА ЎСТАНОВАХ АДУКАЦЫІ, ЯКІЯ РЭАЛІЗУЮЦЬ АДУКАЦЫЙНУЮ ПРАГРАМУ ДАШКОЛЬНАЙ АДУКАЦЫІ, АДУКАЦЫЙНУЮ ПРАГРАМУ СПЕЦЫЯ
-
- Фактары, якія ўплываюць на развіццё маулення дзіцяці
- Развіццё складнага маулення дзяцей - залог паспяховага навучання ў школе
- 2 красавіка - Сусветны дзень распаўсюджвання інфармацыі аб аўтызму
- Чыстамоукi і хуткамоўкі
- Парады настаўніка-дэфектолага
- Бацькам будучых першакласнікаў. Развіццё мелкай маторыкі
- Дзіця дрэнна размаўляе. Чаму? Што рабіць?
- Дапамагаючы маме, трэніруем пальчыкі
- Памятка “Дыдактычныя гульні па развіцці маўлення”
- Развiцце слыхамоўнай памяцi ў дзяцей дашкольнага ўзросту
- Распаўсюджаныя памылкі бацькоў, якія негатыўна ўплываюць на маўленчае развіццё дзіцяці
- Что такое интегрированное обучение и воспитание?
- Талерантнае стаўленне да людзей з асаблівасцямі псіха- фізічнага развіцця, з чаго пачаць?
- Маўленчае развіваючае асяроддзе дзіцячага садку
-
- Як бацькам рыхтаваць дзіцяці да паступлення ў дзіцячы сад
- Адаптацыя дзіцяці да дзіцячага садку
- Некалькі магчымых характарыстык паводзінаў дзіцяці ў дзіцячым садзе пры адаптацыi
- Бацькам будучага першакласніка
- Як распавядаць дзіцяці казкі
- Псіхалагічная характарыстыка тыпаў тэмпераменту
- Бацькі - прыклад для пераймання
- Стварэнне спрыяльнага псіхалагічнага клімату ў сям'і
- Праца з сем'ямі, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы
- Сацыяльная адаптацыя леварукіх дзяцей
- Віды жорсткага абыходжання і гвалту над дзецьмі
-
- Рухомыя гульні з дзецьмі 3-5 гадоў у сям'і
- Гігіенічнае значэнне спартыўнай формы ў спартыўным зале
- Гуляем дома
- Уплыў асяроддзя на фізічнае выхаванне дзяцей
- Беларускія рухомыя гульні як сродак развіцця цікавасці да культуры роднага краю
- Зімовыя гульні і забавы з дзецьмі на прагулцы
- Гульні з мячом для малодшай групы дзіцячага саду
- «Падарожнічайце разам, ці як турызм можа з'яднаць сям'ю»
- Арганізацыя рухальнай актыўнасці дзяцей на прагулцы
- Знаемства выхаванцаў з зімовымі відамі спорту
-
- Небяспекі, якія падпільноўваюць дзіцяці летам!
- Лета з дзецьмі: 10 правілаў бяспекі
- Дашкольнікам пра лета
- Песенька пра лета
- Бяспека на вадзе
- Рэкамендацыі для бацькоў па арганізацыі з дзецьмі гульняў з вадой і пяском
- Дыдактычныя гульні і практыкаванні ў пясочніцы
- Адаптыўныя гульні і практыкаванні ў пясочніцы
- Сонечны апёк, сонечны ўдар
- Укусы насякомых
- Сінякі і ўдары
-
- Важна ведаць
- Як вызначыць дзіцяці ва ўстанову дашкольнай адукацыі
- Як вызначыць ва ўстанову дашкольнай адукацыі непаўналетніх замежных грамадзян Украіны
- Паступаем у першы клас
- Часта задаюць пытанні
- Пастаноўка дзяцей на ўлік, якія маюць патрэбу ў вызначэнні ва ўстанову адукацыі для атрымання дашкольнай адукацыі
- Наведванне ўстановы дашкольнай адукацыі дзіцем, якія дасягнулі ўзросту 6 гадоў
- Перавод выхаванца ў іншую ўстанову дашкольнай адукацыі
- Як ажыццяўляецца аплата за харчаванне дзяцей ва ўстанове дашкольнай адукацыі?
-
- Кансультацыя для выхавацеляў "Падрыхтоўка і правядзенне экскурсій, прагулак-паходаў"
- Канспект турыстычнага паходу-прагулкі «На прагулцы у лес пойдзем!»
- Кансультацыя для выхавацеляў "Вынасное абсталяванне ў дзіцячым садзе"
- Канспект экскурсіі да помніка С. П. Копцяву
- Канспект экскурсіі на стадыён п. Акцябрскі
- КАРТАТЭКА БЕЛАРУСКIХ ГУЛЬНЯУ
- Канспект занятку па адукацыйнай вобласці "Мастацтва: выяўленчая дзейнасць(маляванне)"
- Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу ў летні аздараўленчы перыяд
- Метадычныя рэкамендацыi па правядзеннi заняткаў па развіццi беларускага маўлення
- Сертыфікацыя педработнікаў як карыстальнікаў інфармацыйных тэхнолагій
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Учебные предметы
Предметы, специфические для установы дашкольнай адукацыi:
Пусто.
Общий список предметов:
1.
Английский язык
(Англ. яз.)
2.
3.
Белорусская литература
(Бел. лит.)
4.
Белорусский язык
(Бел. яз.)
5.
6.
Введение в школьную жизнь
(Введ. в шк. жизнь)
8.
Всемирная История
(Всемир. ист.)
9.
10.
11.
12.
13.
Информатика
(Информ.)
14.
Информационный час
(Информ. час)
15.
16.
Испанский язык
(Исп. яз.)
17.
18.
История Беларуси
(Ист. Бел.)
19.
История Беларуси в контексте всемирной истории
(Ист. Бел. в кон. всем. ист.)
20.
Классный час
(Кл. час)
21.
22.
Математика
(Матем.)
23.
24.
25.
Немецкий язык
(Нем. яз.)
26.
Обществоведение
(Обществов.)
27.
28.
29.
30.
Русская литература
(Рус. лит.)
31.
Русский язык
(Рус. яз.)
32.
33.
Трудовое обучение
(Труд. обуч.)
34.
35.
Физическая культура и здоровье
(Физ. к. и зд.)
36.
Французский язык
(Фр. яз.)
37.
38.
Час здоровья и спорта
(ЧЗС)
39.
Человек и Мир
(Чел. и Мир)
40.
41.
Телефоны: 8 01776 36-4-81, 8 01776 36-4-18
Email: sadoktyabrskiy@smoledu.by
© 2011 - 2024
ООО "Образовательные системы"